Vásárlási feltételek

Ezek a vásárlási és szállítási feltételek az Allafroer.se weboldalra vonatkoznak, amelynek tulajdonosa és üzemeltetője az Idéladan AB.
Az Allafröer.se magokat, növényeket és termesztési termékeket kínál azzal a céllal, hogy a termesztés egyszerű és szórakoztató legyen.
A feltételek minden olyan vásárlásra és megrendelésre vonatkoznak, amelyet a Svédországban lakóhellyel rendelkező vásárlók a weboldalon végeznek.
Ügyfelünkként joga van tájékoztatást kérni személyes adatairól adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően. Önnek joga van kérni személyes adatainak módosítását vagy törlését is.
Ha bármilyen kérdése van, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az allafroer.com oldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
Célunk, hogy 24 órán belül válaszoljunk a megkeresésére.

Információk és elérhetőségek

Idéladan AB
559311-2963
Hässelby 11
72592 Västerås
E-mail: info@allafroer.se
Telefon: 0738-114488
www.allafroer.se

Adásvételi megállapodás

Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor Ön a pénztárnál úgy dönt, hogy regisztrálja a megrendelését. A megrendelés visszaigazolása ezután automatikusan, kézi ellenőrzés nélkül generálódik. Ha a megrendelésben esetlegesen hiba van, felvesszük Önnel a kapcsolatot az ügy további kezelése érdekében, legyen szó akár foglalásról, a megrendelt termék szállítási idejének megváltozásáról vagy más előre nem látható eseményről.
Korhatár
Csak nagykorú (18 év feletti) személyekkel, vagy kiskorúakkal a szülő engedélyével és beleegyezésével kötünk szerződést. A szülői törvénykönyvvel összhangban lehetséges kivételek léteznek.
Árak
A honlapon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák. Az áfát a pénztárnál megjelenő összköltség tartalmazza, kivéve, ha üzleti megrendelésre módosítja. Az ármódosítások bármikor, értesítés nélkül is megtörténhetnek. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A szállítási költségek a vásárlás előtt a pénztárnál kerülnek hozzáadásra.

A fizetés módja

Fizetést kínálunk a Klarna segítségével.
A Klarna Checkout segítségével a Klarna összes fizetési lehetőségével fizethet: Azonnali fizetés (kártyás fizetés, banki átutalás és Klarna Direct), Későbbi fizetés (számla) és Osztott fizetés (6, 12, 24 és 36 hónapos részletfizetés és rugalmas fizetés).
Ajánlatok
Érvényes a készlet erejéig vagy az ajánlat végéig. Fenntartjuk a jogot a kiárusításra.

Szállítások és szállítási módok

A PostNord és a DHL segítségével szállítjuk ki árucikkeinket saját raktárunkból.
A legtöbb vetőmagrendelést levélben vagy csomagküldeményként küldjük a Postnorddal. A terjedelmesebb vagy nehezebb termékeket a Postnord vagy a DHL csomagként küldi.
Egyes termékeket közvetlenül a beszállítóinktól küldünk, ebben az esetben a szállítás más szállítmányozókkal is történhet.

Szállítási idő

A megrendeléseket általában 0-3 napon belül feladjuk. Célunk, hogy minden megrendelést hétköznapokon 24 órán belül becsomagoljunk.
Ha egy termék szállítási ideje ettől eltér, azt az adott terméknél feltüntetjük.
A növények szállítási ideje általában legfeljebb 10 nap. A növény szállítási ideje a termékinformációban van feltüntetve.
Késedelmek
Szeretnénk gyorsak lenni a szállításokban, és mindent megteszünk, hogy az allafröer.se oldalról történő rendelés során az Ön érzékelése legyen. Néha azonban előfordulhatnak késések, és nem tudjuk garantálni a kézbesítést egy adott napon.
Fenntartjuk a jogot a végeladásra és a beszállítóinktól érkező esetleges hátralékos rendelésekre, amelyek befolyásolhatják a szállítási időt.

Szállítási költség

A szállítási költség mindig megjelenik a pénztárnál. Az egész EU-ba és Norvégiába szállítunk
250kr feletti svéd vetőmag rendelések esetén ingyenes szállítást kínálunk.

Begyűjtetlen csomagok

A vissza nem váltott csomagok esetében fenntartjuk a jogot, hogy a csomag visszaküldésének költségét felszámítsuk Önnek.
Az élő növényeket tartalmazó, ki nem szállított csomagok esetében a megrendelt összeg nem kerül visszatérítésre, mivel a növények a szállítási idő alatt megsemmisülnek.

VISSZÁRU ÉS REKLAMÁCIÓ

Elállási jog

Fogyasztóként alapvetően 14 napos elállási idő illeti meg Önt a távértékesítésre és az üzlethelyiségen kívüli vásárlásokra. Kivételt képeznek a gyorsan romló áruk. Az élő növények ebbe a kategóriába tartoznak, ezért a tőlünk rendelt élő növények és virághagymák esetében nincs elállási jog. Az elállási jog nem vonatkozik a személyre szabott termékekre sem. Az elállási jog akkor kezdődik, amikor Ön átveszi az árut.
Annak érdekében, hogy a visszaküldés a lehető leggördülékenyebb legyen, javasoljuk, hogy a termékek visszaküldése előtt vegye fel velünk a kapcsolatot a info@allafroer.se címen, és mi segítünk Önnek a termékek visszaküldésével kapcsolatos információkkal. Ön fizeti a visszaküldés költségeit, és a termékeket az eredeti csomagolásban küldjük vissza nekünk. A terméknek új és nem használt állapotban kell lennie. Önnek joga van alaposan megvizsgálni az árut. Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött termékeket, 14 napon belül visszatérítjük a számlájára a kifizetett összeget.

Bőrbe juttatás

Ha rossz terméket küldtünk Önnek, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kundservice@allafroer.se címen, és mi segítünk Önnek a megfelelő tételek beszerzésében. Természetesen mi fedezzük a hibás termékek visszaküldését és a helyes termékek visszaszállítását.

Panaszok

A fogyasztóvédelmi törvény értelmében 3 év áll rendelkezésére, hogy panaszt tegyen egy megvásárolt termékkel kapcsolatban. Mindig ellenőrizze, hogy az áru tökéletes állapotban van-e, amikor átveszi. Egy termékre akkor lehet panaszt tenni, ha a termék gyártási hibával rendelkezik vagy más módon hibás. Szállítási kár esetén az áru átvételekor közvetlenül a fuvarozónak jelentse azt, és küldjön e-mailt nekünk a kundservice@allafroer.se címre, és mi segítünk a reklamációban.

Előfizetés

Az előfizetés igényléséhez legalább 18 évesnek kell lenni.
Célunk, hogy izgalmas és megfizethető előfizetéses dobozokat kínáljunk Önnek, mint termelőnek.
Miután megrendelte az előfizetést, visszaigazolást kap a megadott e-mail címre.
Az előfizetési szerződés azt jelenti, hogy Ön, a vásárló, naptári hónaponként egyszer kap egy terméket a megadott címre. A termék általában több különböző tételből áll, amelyeket egy adott csomagban/dobozban szállítanak.

Az előfizetés ára

Az előfizetés ára tartalmazza az áfát és a szállítást.
Ön minden hónap utolsó munkanapján fizeti be előfizetését, és mi a következő héten elküldjük az előfizetését.

Az előfizetések időtartama és lemondása

Előfizetéseinknek nincs határozott időtartama. A havi fizetés előtti napig választhat, hogy szünetelteti vagy lemondja az előfizetést. Ezt úgy teheti meg, hogy bejelentkezik a nálunk vezetett fiókjába, vagy küld nekünk egy e-mailt.
Az előfizetéses dobozra 14 napos lemondási idő áll rendelkezésére, de a dobozból kiválasztott termékeket nem tudja visszaküldeni. Ha le szeretné mondani és vissza szeretné küldeni az előfizetéses dobozát, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kundservice@allafroer.se e-mail címen. A visszaküldés költségei Önt terhelik, és a termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a pénzét.

Összes vetőmag Svédország 2024

Manage cookie settings